Postanowienia ogólne
1. Regulamin określa warunki rezerwacji i najmu miejsc noclegowych oferowanych na
stronie: www.owpolam.pl
2. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień
Regulaminu.
3. Dokonanie rezerwacji stanowi jednocześnie zawarcie umowy najmu obiektu noclegowego
między: Holidays Sylwia Orlicka ul.Sikorskiego 9 82-103 Stegna , a Klientem na warunkach
określonych w regulaminie i cenniku. Osobą wynajmującą domek może być jedynie osoba, która
ukończyła 18 lat.
§2
Umowa najmu
1. Umowa zawarta pomiędzyholidays Sylwia Orlicka ul.Sikorskiego 9 ,82-103 Stegna, a Klientem
obejmuje wynajem domku oraz ewentualne wyżywienie. W cenę wynajmu wliczone są opłaty za
media (gaz, prąd, woda), korzystanie z zaplecza rekreacyjno-sportowego ( boiska, place zabaw,
kącik zabaw,trampolina) Dojazd leży wyłącznie w gestii Klienta.
§3
Rezerwacja
1. Rezerwacji można dokonać telefonicznie pod nr 607-190-406
2. W celu dokonania rezerwacji należy podać:
– datę planowanego przyjazdu oraz długość pobytu
– planowana godzinę przyjazdu
– liczbę osób w domku (osoby dorosłe oraz dzieci, podając ich rok urodzenia)
– imię i nazwisko
– adres zamieszkania
– numer telefonu
– adres email
– dane do faktury, jeśli będzie wymagana
§4
Gwarancja rezerwacji:
1. Rezerwacja może być zagwarantowana poprzez wpłatę zaliczki w wysokości 20% opłaty za całość
pobytu. Rezerwacje dokonywane w listopadzie i grudniu powinny zostać zagwarantowane
zaliczką wyłącznie po 1 stycznia nowego roku w nieprzekraczalnym terminie do 10 stycznia.
Rezerwacje dokonywane od stycznia roku, w którym planowany jest przyjazd powinny zostać
zagwarantowane zaliczką w terminie do 4 dni roboczych od daty dokonania rezerwacji.
2. Rezerwacja nie potwierdzone wpłatą w podanym terminie zostaną anulowane. W wyjątkowych
sytuacjach termin wpłaty zaliczki może zostać wydłużony po uzgodnieniu z personelem obiektu.
§5
Warunki anulacji, zmiany w rezerwacji, niedojazd
1. Wszelkie zmiany w rezerwacji (potwierdzone zaliczką) tj. termin, ilość osób, można dokonać
tylko droga pisemną / mailową.
2. W przypadku skrócenia pobytu po przyjeździe Klient poniesie pełną opłatę za nocleg za całość
rezerwacji.
3. Anulowanie rezerwacji możliwe jest wyłącznie poprzez pisemne zgłoszenie rezygnacji przesłane
drogą mailową na: biuro@owpolam.pl W treści maila Klient zobowiązany jest podać numer konta
bankowego, na który ewentualnie ma zostać zwrócona zaliczka.
4. W przypadku anulowania rezerwacji:
1. na 4 lub więcej tygodni przed planowanym przyjazdem, zwrotowi podlega 100% zaliczki;
2. w terminie krótszym niż 4 tygodnie przed planowanym przyjazdem, zaliczka nie będzie
zwracana; wyjątkiem jest sytuacja, gdy Klient przedłoży dokumentację medyczną
poświadczającą skierowanie na kwarantannę/do szpitala i tym podobne;
5. Zmiana terminu rezerwacji na późniejszy (w ramach tego samego sezonu letniego) oraz przeksięgowanie zaliczki jest możliwe w
przypadku zgłoszenia nie później niż na 3 tygodnie przed planowanym przyjazdem.
6. W przypadku niepoinformowania obiektu o anulacji rezerwacji i niedojazdu Klienta, zaliczka nie
będzie zwracana.
Regulamin pobytu
§1
Doba hotelowa
1. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 dnia przyjazdu Gościa, do godziny 10:00 dnia wyjazdu.
2. Wcześniejszy przyjazd: w oparciu o bieżącą dostępność zarezerwowanego domku istnieje
możliwość wcześniejszego zameldowania, jednak zazwyczaj nie wcześniej niż o godzinie 13:00.
Nie ma możliwości „zamówienia” wcześniejszego zameldowania.
3. Nie wymeldowanie się z domku do godziny 10:00 wiąże się z poniesieniem dodatkowej opłaty w
wysokości 100% wartości ostatniej doby.
§2
Meldowanie i zasady odbioru kluczy
1. Procedura zameldowania wymaga okazania przez Gościa dowodu tożsamości ze zdjęciem.
2. Godziny otwarcia recepcji: codziennie w godz. 08:00 – 19:00 (w okresie sezonu letniego)
3. Przyjazd późniejszy lub wcześniejszy wyjazd poza godzinami pracy recepcji jest możliwy tylko
po wcześniejszym ustaleniu z personelem ośrodka.
§3
Obecność psów
1. Na terenie Ośrodka dopuszcza się obecność psów małych/średnich ras ( do 15 kg) w
wyznaczonych domkach po uprzednim zgłoszeniu tego faktu przy rezerwacji i po uiszczeniu
należnej z tego tytułu opłaty. (20 zł / doba)
2. Ośrodek zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwierząt, które wyraźnie przekraczają
dopuszczalną wagę oraz gatunki / rasy są powszechnie uznawane za groźne lub agresywne.
3. Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do prowadzenia go na uwięzi na terenie Ośrodka i na
zewnątrz oraz usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez zwierzę.
4. Jeżeli pościel, materac, wykładzina lub inne elementy wyposażenia pokoju / domku w którym
przebywa zwierzę, będą przez nie zabrudzone (sierść, błoto) lub uszkodzone, właściciel jest
zobowiązany do pokrycia kosztów wyrządzonych szkód wg wyceny Dyrekcji Ośrodka. Właściciel
zwierzęcia ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia mienia Ośrodka i
prywatnego innych Gości z winy zwierzęcia.
5. Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do dopilnowania, aby jego zwierzę nie zachowywało się
głośno w pomieszczeniach Ośrodka, jak również by na inne sposoby nie zakłócało wypoczynku
Gości.
§4
Płatność za pobyt, Faktury za pobyt
1. Po wpłacie zaliczki, gość ma obowiązek uregulowania pozostałej opłaty za pobyt przelewem,
kartą lub gotówką – przed przyjazdem lub najpóźniej w drugim dniu pobytu.
2. Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT za pobyt.
3. Otrzymanie faktury VAT na firmę /osobę fizyczną jest możliwe, jeśli:
1. Dokonując rezerwację, klient poda pełne dane firmy/osoby fizycznej, na którą ma zostać
wystawiona faktura,
2. W opisie przelewu zaliczki/wpłaty końcowej w pozycji „tytułem”, Klient oprócz terminu pobytu
i danych firmy/osoby rezerwującej, poda NIP firmy z dopiskiem „faktura”.
3. W przypadku płatności gotówką lub kartą, przy rozliczeniu końcowym (przed wpłatą), Klient
poinformuje Personel, o chęci otrzymania faktury.
§5
Parkowanie pojazdów
Parkowanie samochodów możliwe jest na wydzielonym parkingu niestrzeżonym na terenie Ośrodka w
miejscach do tego wyznaczonych. Do każdego domku przysługuje wyłącznie jedno niepłatne miejsce
postojowe na parkingu wewnętrznym. Każde kolejne miejsce postojowe w ramach jednego domku,
możliwe po uzgodnieniu dostępności jest dodatkowo płatne.
§6
Wymeldowanie i zdanie kluczy
1. Zdanie klucza odbywa się w recepcji O.W. „POLAM” w dniu wyjazdu w godzinach od 8:00 –
10:00. Wyjazd poza tymi godzinami należy zgłosić obsłudze obiektu i uzgodnić sposób zdania
kluczy.
2. Lokale po wyjeździe są sprawdzane przez personel obiektu, w przypadku stwierdzenia usterek,
zniszczeń bądź strat w wyposażeniu lokalu, goście za powstałe szkody bądź straty w wyposażeniu
zostaną dodatkowo obciążeni. Gość, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność lokalu
zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszty.
3. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przy odbiorze domki
przez obsługę, będą dochodzone na drodze sądowej.
4. W przypadku zgubienia kluczy do lokalu goście zobowiązani są do uiszczenia opłaty w wysokości
50 zł.
§7
Cisza nocna
Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania
ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 6.00.
§8
Odpowiedzialność za lokal
1. Goście zobowiązani są do utrzymywania domku w stanie zastanym.
2. W przypadku wyrządzenia szkody w domku Goście zobowiązani są do zapłaty odszkodowania w
pełni pokrywającego wartość poniesionych strat, najpóźniej w dniu wyjazdu gotówką na ręce
przedstawiciela O.W. „POLAM”.
3. W obiektach noclegowych obowiązuje zakaz przemieszczania mebli.
4. Lokatorzy zobowiązani są do pozostawienia umytych naczyń i sprzętów kuchennych oraz
wyrzucenia śmieci przed opuszczeniem domku, ponieważ ten zakres czynności nie jest wliczony
w sprzątanie końcowe.
5. Przy każdorazowym wyjściu z obiektu Lokatorzy zobowiązani są zamknąć wszystkie okna oraz
zamknąć drzwi wyjściowe na wszystkie zamki, do których otrzymali klucze
6. Klient ma obowiązek zwrócić szczególną uwagę na należytą obsługę zaworów wody i urządzeń
elektrycznych. Z uwagi na ochronę przeciwpożarową klient nie może używać jakichkolwiek
urządzeń zasilanych energią elektryczną, niestanowiących wyposażenia lokalu poza: ładowarkami
do telefonów komórkowych, komputerów przenośnych i innych urządzeń mobilnych, maszynkami
do golenia, suszarkami do włosów.
§9
Zaplecze rekreacyjno-sportowe
1. Osoby nie będące gośćmi O.W. „POLAM” nie mają prawa korzystać z placów zabaw, sali zabaw
ani boisk.
2. Dzieci przebywające na placu zabaw oraz na trampolinie powinny bezwzględnie znajdować się
pod opieką rodziców.
§10
Zakaz palenia
W domku obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu. Za naruszenie tego zakazu grozi kara pieniężna
w wysokości 300 zł, doliczana do rachunku gościa.
§11
Udogodnienia
1.
2. Istnieje możliwość nieodpłatnego wypożyczenia łóżeczka drewnianego z materacem dla dziecka.
Pościel Klient powinien zapewnić sobie we własnym zakresie.
3. Istnieje możliwość nieodpłatnego wypożyczenia wanienki kąpielowej dla dziecka.
4. Na stołówce dostępne są krzesełka do karmienia dzieci. Obiekt nie zapewnia krzesełek domkach.
§12
Siły wyższe, sytuacje wyjątkowe
W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można
natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, O.W. „POLAM”, rezerwuje sobie prawo
zaproponowania Klientowi obiektu zastępczego. O.W. „POLAM” ma prawo, w przypadku wystąpienia
zjawisk mających charakter siły wyższej odstąpić od umowy. Dotyczy to również przypadków, w których
bezpieczeństwo osobiste Klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od O.W. „POLAM”, nie
będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez Klienta podlegają natychmiastowemu
zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.
§13
Awarie
1. O.W. „POLM” zobowiązuje się do usunięcia wszelkich usterek powstałych w domku bez zbędnej
zwłoki, maksymalnie w ciągu 72 godzin od jej zgłoszenia, chyba, że charakter usterki decyduje o
dłuższym czasie jej naprawy.
2. Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od O.W. „POLAM” (dostawa mediów, w tym TV oraz
Internetu, awarie sprzętów znajdujących się w domku) nie stanowią podstawy do rezygnacji z
rezerwacji lub zmiany ceny za zarezerwowany domek – klient zobowiązany jest do uiszczenia
opłaty za całość rezerwacji.
§14
Dane osobowe
Dane osobowe (adres e-mail) przekazywane przez Klientów będą przetwarzane wyłącznie w celu
realizacji rezerwacji oraz do ewentualnego wysyłania informacji o akcjach promocyjnych. Dane
powyższe nie zostaną przekazane ani odsprzedane żadnym podmiotom trzecim.
§15
Rozstrzyganie sporów
Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie. Spory
rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby O.W. „POLAM”.
§16
Postanowienia końcowe
1. Prosimy o niepozostawianie wartościowych przedmiotów w obiekcie – Organizator nie ponosi
odpowiedzialności za ich utratę lub zniszczenie
2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie ośrodka tj. sala
zabaw, plac zabaw, boiska, trampolina.
3. Osoby niezameldowane w ośrodku nie mają wstępu na jego teren.
4. Wszelkie prośby oraz usterki można zgłaszać w recepcji bądź obsłudze ośrodka w zależności od
charakteru sprawy.
5. Uwagi co do ilości bądź jakości świadczeń należy zgłaszać niezwłocznie w trakcie trwania pobytu
u kierownika ośrodka.
6. Ośrodek funkcjonuje od 1. maja do 15 września. Niektóre elementy oferty dostępne są jedynie w
terminie od połowy czerwca do końca sierpnia – w okresie sezonu letniego. Poza tym okresem
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu oferowanych świadczeń. Szczegółowe
informacje co do zakresu oferty znajdują się na stronie internetowej www.OWPOLAM.PL lub
podawane są podczas rezerwacji.
7. Regulamin określa warunki pobytu w obiekcie O.W. „POLAM”. Dokonanie rezerwacji jest
jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień Regulaminu.
Aneks nr 1 do Regulaminu
wprowadzony w związku z epidemią COVID-19
1. Organizator zastrzega sobie prawo modyfikacji postanowień zawartych w niniejszym Regulaminie
pobytu – w zależności od zmieniających się przepisów prawnych oraz aktualizacji wytycznych
sporządzonych przez poszczególne ministerstwa i GIS w związku z sytuacją epidemiologiczną.
2. O zmianach oferty zaistniałych w związku z koniecznością dostosowania się do ograniczeń
sanitarnych i innych w związku z epidemią COVID-19, Organizator zobowiązuje się
niezwłocznie poinformować Klienta drogą elektroniczną.
Ośrodek Wczasowy Polam
ul. Wczasowa 4, 82-103 Stegna
tel. kom + 48 607 190 406
tel. stac. + 48 55 247 75 29
dziendobry@owpolam.pl
www.owpolam.pl